spacer

Game of Thrones 6. Sezon 3 .Bölüm(Oathbreaker)09 Mayıs 2016

Princess Bet alternatifler
Sonra İzle
İzledim
0

Yorumlar (26)

Tüm Yorumlar

  • filiz
    Selamlar herkese, Az önce aranıza katıldım fakat maalesef çalışmıyor :( Bu sorunu nasıl çözebiliriz? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • Efe ar
    Admin tek sende veriliyo su an neden calismiyo dizi uzgunuz yaziyo halbuki amacim got ile sabahlamaktı?
  • Güldar BALKAŞ
    Güldar BALKAŞ
    Snow döndü ya....
  • Furkan
    yüce serçe tam bir Fetö
  • saruhan
    vaay çevirmen bizden
  • Cansu
    Ortisten önce izlemek biraz üzse de bu bölümde harikaydı
  • whitewalker
    whitewalker
    [spoiler]benim nöbetim bitti jon reyiz[/spoiler]
  • Sahin k.
    Ölüm dedigin nedir gülüm (polat alemdar -Husnu coban-john snow)
  • Kemal Aydın
    Kemal Aydın
    Emeği geçen herkese teşekkürler arkadaşlar, bende bu diziyi cnbc-e deki 1-5 bölümünden beri kaçırmadan izleyenlerdenim, busezon paralı kanala geçince paramız olmadığından; seyredemiycem telaşına kapıldım. Amaaaaa burda yeniden buluşmak tarif edilemez bir duygu verdi tekrar emeği geçenlere teşekkür ederim ve sözü bir atasözüyle bitirelim " Bekleyen derviş muradına ermiş" bi saat erken ha bi saat geç günler torbaya girmediya
    • olly reis
      olly reis
      internetten online dizi izlemek rahat oluyo ama baktın online izleyemiyosun torrent kullanıcaksın. Kocaman internet illa bi şekilde game of thrones u seyredersin zaten
    • Currahee
      Ya ben anlamıyorum sizi arkadaş kötü bir yorum yapmadığı halde neden dislike veriyorsunuz kafanız mı harika ?
  • intizar
    4 üncü bölümün fragmanı ne zaman çıkacak acaba ?
  • yıldız zeynep
    yıldız zeynep
    yine mükemmel bölümdü..çok tşk ederim..
  • ErkanMarasli
    ErkanMarasli
    Benim ihmalkarlığım yüzünden oldu arkadaşlar. Bunun için sizlerden özür diliyorum. Bir daha olmayacağının garantisini veriyorum.
    • BilgeBey
      Yok Erkan, senle ne ilgisi var. Ben uyuyakalmışım. 2-3 saat uyuyayım dedim de, alarm çalmamış :)
  • wallsjv
    cok saol admin ilk yayınlayan siz oldunuz
  • can
    Beyler bölümü izledim umarım herkes izleyebilir altyazı bazen gidip geliyor çünkü valla her dakikası aşırı doz heyecan bölümde ne var desen anlatamam o kadar adrenalinle izledim...
  • Dizi 720p
    Değerli takipçilerimiz, geçen haftaki bölümde daha az diyalog olmasından dolayı bu haftada aynı şekilde olacağını düşündüğümüzden saati ona göre verdik fakat beklenmeyen teknik aksaklıklar ve diyalogların fazla olmasından dolayı Türkçe altyazı saat 8:45'te sitemize eklenmiş durumdadır, görüntü problemi yaşayan arkadaşlar sayfayı yenilemeleri yeterlidir yüklediğimiz kaynaklar videoyu kendi formatlarında düzenledikleri sürede görüntü vermeme durumu olabiliyor. Keyifli Seyirler Dileriz...
  • Alperen
    Görüntü yok kardeş sabahtır bekliyorum.
  • davut
    görüntü bi tek bende mi yok
  • can
    kahvaltı yapıyorsanız ben yapmadım daha bunu bilin!...
  • ertuğrul
    ertuğrul
    saat 8 oldu bölüm henüz yok
  • can
    Abi napıyonuz kuyu mu kazıyorsunuz orada sözünüzü tutsanıza saat 8 oldu bu ne!..
  • previn
    üşenmedim yaklaşık 06.45den beri bekliyorum, saat 07.50 oldu hayla atılmadı, arkadaşım illa sabahın köründe yüklemek zorunda değilsiniz ama madem yazıyonuz bu saate kadar gelmeliydi
Ayın Sitesi
Ayın Sitesi